Ad

Thursday, July 16, 2009

Sijil SKM + Intensif Di Shah Alam

AKTIVITI PENGAJIAN

Kuliah dan kerja makmal
Kerja kursus
Tutorial
Pembentangan Projek
Penilaian Keterampilan

KANDUNGAN KURSUS

Mengetahui cara-cara keselamatan bengkel,penggayaan dan kesihatan diri, penjagaan diri, rawatan asas muka, rawatan khas muka, solekan dan kuku. Dalam setiap modul yang dijalankan akan di terapkan nilai-nilai murni dan tanggugjawab setiap pelatih. Kesimpulannya pelatih mendapat pengetahuan pengenalan kepada keusahawanan.

Pelatih juga akan diberi kursus tambahan dalam bidang solekan dan praktikal lengkap untuk menjadi "makeup artist".

SINOPSIS PENGAJIAN-SKM

Kursus ini menyediakan pelatih dengan pengetahuan dan kemahiran dalam bidang Solekan. Pelatih akan mengikuti kuliah, melaksanakan tugasan, membuat kerja projek, melaksanakan kerja-kerja amali dan menjalani latihan di industri.

Kursus ini menawarkan modul-modul Solekan asas di dalam bidang Solekan seperti Asas Penggayaan diri dan kesihatan diri,Pertolongan cemas dan Pensterilan,Penjagaan kulit, Solekan muka,Rawatan asas muka,Rawatan khas muka,Kuku dan Keusahawanan juga akan diajar kepada pelatih.Pelatih yang berjaya menamatkan kursus ini berpeluang untuk menceburi bidang pekerjaan sebagai Pembantu Jurukecantikan dalam bidang Solekan.

Lulusan kursus ini juga berpeluang untuk melanjutkan pelajaran diperingkat yang lebih tinggi.

SINOPSIS MODUL REDGLOW

Analisa kulit . Aturan Solekan . Pengenalan Mekap & Alat & Berus . Prinsip Mekap . Bentuk Kening . Mengenali Bentuk Muka . Solekan Siang Malam . Solekan Pengantin . Solekan Fantasi . Mekap Indoor & Outdoor . Sanggul . Teknik Rambut Pengantin .

DURASI

6 Bulan

YURAN

RM 6000



KINI DIBUKA UNTUK KEMASUKAN
SILA HUBUNGI NAJWA 0123588999
TEMPAT ADALAH TERHAD

No comments: